ဘာေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဗုဒၶဘာသာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာရသလဲ
------------------------------------------------------------------------
ကၽြန္မသည္ လြန္ခဲ့ေသာ (10)နွစ္ က RC ခရစ္ယာန္တေယာက္ပါ။ ကၽြန္မဘဝသည္ ျပည့္စုံစြာျဖင့္
ဘဝရွင္သန္ခဲ့ရသူမဟုတ္ပါ။ ဆင္းရဲ႕ခ်ိဳ႕တဲ့စြာျဖင့္ ဘဝကို ျဖက္သန္းခဲ့ရပါသည္။ မိသားစုမွာအေဖနွင့္ အေမတို႔
အိမ္ေထာင္ေရးအဆင္မေျပခဲ့၍ စိတ္ဆင္းရဲလို႔ ကိုယ္ဆင္းရဲလို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေတာင္ သက္ေသခ်င္စိတ္ေတြ
ေပၚေပါက္ခဲ့ဖူးသည္။
ကၽြန္မ ယုံၾကည္ရာ ဘုရားသခင္ထံ၌ ဆုေတာင္းခဲ့ေသာ္လည္း ဘာမွ မျဖစ္ခဲ့သလို။ ဘာမွ မထူးျခားခဲ့ပါဘူး။
ငိုၿပီး ရင္ထဲအသဲထည္းက ဆုေတာင္းရင္ ရတယ္ ဆိုေပမယ့္လို႔ ဘာမွ အကူညီ မရခဲ့ပါ။ စိတ္ပ်က္မိတာေတာ့
အမွန္ပဲ။ မုံညႇင္းေစ့ေလာက္ ယုံၾကည္မူ ရိွရင္ေတာင္ မျဖစ္နိုင္တာ မရိွဘူး ေျပာထားေပမယ့္ ဘာမွမျဖစ္လာခဲ့
ပါဘူး။ ထုံးစံအတိုင္း အိမ္မွာ အေဖအရက္မူးလာရင္ အေမ့ကို အနိုင္က်င့္ဆဲဆိုၿပီး က်မတို႔ ေမာင္နွမေတြ
စားေနေသာ မျပည့္စုံတဲ့ ထမင္းဝိုင္းစားပြဲကို အေဖက လွန္ေမွာက္ျပစ္ခဲ့လို႔ ထမင္း မဝခဲ့ရတဲ့ ရက္ေပါင္းေတြ
မ်ားခဲ့ရဖူးပါတယ္။
အေမလည္း အေဖ့ကိုေၾကာက္ၿပီး အိမ္ေပၚက ဆင္းကာအစ္ကိုဝမ္းကြဲ ေတာ္စပ္တဲ့ RC ဘုန္းေတာ္ႀကီး
တာဝန္က်ေနတဲ့ နယ္ၿမိဳ႕က ဘုရားေက်ာင္းတစ္ခုမွာ သြားေနလိုက္တယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္ ကြၽန္မက ေက်ာင္း
ဆယ္တန္းနွစ္ေပါ့။ ကၽြန္မ ဆယ္တန္းကို က်ဴရွင္ မတက္နိုင္တဲ့ အျပင္ သုံးစြဲဖို႔ေက်ာင္းစရိတ္ ရဖို႔အတြက္
ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ငါးတန္း ေျခာက္တန္း ခုနွစ္တန္း ရွစ္တန္း စတဲ့ ရပ္ကြက္ထဲက ကေလးေတြကို
စာသင္ေပးရင္း ဝင္ေငြရွာခဲ့ရတယ္။
ဆယ္တန္းမွာ အေတာ္အသင့္ အမွတ္ေကာင္းခဲ့ေပမယ့္ ဘယ္ေက်ာင္းမွ မတက္နိုင္ခဲ့ဘဲ Eng အဓိကနဲ႔
အေဝးသင္ပဲ ေမာ္လၿမိဳင္တကၠသိုလ္မွာ တက္ခဲ့ရပါတယ္။ ဘြဲ႕ရၿပီးရင္ စိန္ဂ်ိဳးဇက္ ခရစ္ယာန္ ဂိုဏ္းမွာ
ခရစ္ယာန္သီလရွင္ဝတ္ဖို႔ စဥ္းစားထားခဲ့တယ္။ ျခဳံေျပာရရင္ ဗုဒၶဘာသာ မိတ္ေဆြတေယာက္နဲ႔ တကၠသိုလ္မွာ
ဆုံရရင္း ေနာက္ဆုံး ဗုဒၶစာေပေတြနဲ႔ စတင္ထိေတြလာခဲ့၏။
အရင္က ေခါင္းမာတက္သူ ဆက္ဆက္ထိ မခံတက္သူ ေသြးဆူတက္သူခရစ္ယာန္တေယာက္ ျဖစ္တဲ့
ကၽြန္မသည္ ဗုဒၶစာေပေတြနဲ႔ ထိေတြ႕ခ်ိန္မွ ေအးခ်မ္းတဲ့ စိတ္ထားေလး ထားတတ္သလို ျဖစ္လာပါတယ္။
သို႔ေသာ္ ကၽြန္မက ခရစ္ယာန္ပဲ ျဖစ္ေနေသးတာ။ တေျဖးေျဖးနဲ႔ ခရစ္ယာန္ဘာသာနဲ႔ ဗုဒၶဘာသာကို
ႏႈိင္းယွဥ္ေလ့လာမိေတာ့မွ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ ဖန္ဆင္းရွင္ကို သံသယ ရိွလာတယ္။
ကၽြန္မ အရင္ကတည္းက က်မ္းစာကို ဖတ္ခဲ့ေပမယ့္ ယုံၾကည္မူအရ ဖက္ခဲ့တာပဲရိွတာပါ။
ေနာက္မွ ေလ့လာသူတစ္ေယာက္ အျဖစ္ ဘိုင္ဘယ္ကို ဖက္လိုက္ေတာ့ ေမာေရွေရးခဲ့တဲ့ က်မ္းအားလုံးသည္
ဟီးဘရူးအတြက္ပဲ ရည္႐ြယ္ထားတာကို ေတြ႔လာရတယ္။ လူ႔က်င့္ဝတ္ေတြ စည္းကမ္းေတြ ပညတ္ခ်က္ေတြဟာ
ဟီးဘရူးပဲ မ်က္နွာသာေပးထားတာ ေတြ႕လာရတယ္။
Torh က်မ္း ယူထားေသာ က်မ္းေဟာင္းေတြဟာ ဟီးဘ႐ူး ျပန္လည္ထူေထာင္ေရးထက္ မပိုပါ။
ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေမာေရွသည္ ဟီးဘရူး ေတြထဲက ပညာတတ္တစ္ေယာက္ပဲ ဒါေၾကာင့္ ပညာမတတ္
ၾကတဲ့ ကၽြန္ဟီးဘရူးေတြကိုစည္းရုံးဖို႔ စိတ္ခြန္အား ေပးဖို႔မွာ တစ္ဆူတည္းေသာ ဘုရား ေယဟာဝါ ကို ဖန္တီး
ခဲ့တာလို႔ ကၽြန္မ မွတ္ခ်က္ခ်ခဲ့တယ္။ အလြတ္ မွတ္ခ်က္ခ်တာေတာ့ မဟုတ္ပါ။
ဒီက်မ္းခ်က္ေတြဟာ ကၽြန္မစိတ္ကို ေျပာင္းလဲေစခဲ့တာပါ။ (က ၁း၁) တြင္ ေကာင္းကင္နဲ႔ ေျမႀကီးကို
ဖန္ဆင္းတယ္တဲ့။ ေကာင္းကင္ ဆိုတာ Eng Bible မွာ Heaven လို႔ ေျပာတယ္။ ဂ်ဴးေတြကေတာ့ ဒါကို ၃ မ်ိဳး
ယူဆၾကပါတယ္။ Sky. Universe.Heaven တဲ့ ဒါဆို Sky လို႔ ယူဆရင္ဒါဟာ Space ပဲ ျဒပ္ထုမဟုတ္ဘူး ...
စာလုံးပဲရိွပါတယ္ တကယ္ရိွတဲ့ အရာမဟုတ္ဘူး။ မရိွတဲ့အရာကို ဖန္ဆင္းတယ္ဆိုတာကိုက လြဲေနတာ
အမွန္ပါတည္း။
Universe ဆိုရင္လည္း ေလာကမွာ Universe အျပင္ဆိုတာ မရိွပါ။ ဒါေၾကာင့္ ဒါကို မဖန္ဆင္းခင္က ဘယ္မွာ
ေနလဲ။ Heaven ဆိုတာ ဘာသာေရး ယုံၾကည္ခ်က္ စကားလုံး တစ္လုံးအဖို႔ လက္ေတြ႕နဲ႔ အၾကဳံးမဝင္ပါ။
ဒါေၾကာင့္ ဘိုင္ဘယ္ကို စတင္မယုံပါ။ ဘုရားသခင္ဟာ အလင္းကို အရင္ ဖန္ဆင္းၿပီး ေန လ ကို ေနာက္မွ
ဖန္ဆင္းတယ္ ဆိုေတာ့။ အလင္းဆိုတာ ေနကေန လာတာကို ေဂါ႔ဒ္ ေယ႐ွဳက မသိနိုင္ခဲ့ဘူး။
ဒါကလည္း ေဂါဒ့္ ေယ႐ွဴကို မယုံစရာပဲ။ ေႁမြကိုလည္း ဝမ္းနဲ႔ သြားရမယ္လို႔ က်ိမ္တယ္တဲ့ ေႁမြက မက်ိမ္ခင္
ဝမ္းနဲ႔ မသြားလို႔ရွိရင္ ဘာနဲ႔ သြားလဲ။ ဒါကလည္း သံသယ ျဖစ္စရာဘဲ။ ေရအလည္၌ ရိွေသာ မိုးမ်က္နာၾကက္
ဆိုတာကလည္း သဘာဝ မက်ပါဘူး။ ေရအလည္မွာ မိုးမ်က္နွာၾကက္မွ မရိွတာ။
အာဒံ သားနွစ္ေယာက္သည္လည္း လူသားအစပဲ ရိွေသးတယ္ စိုက္ၿပိဳးေရး ေမြးျမဴေရးေတြ တက္ေနၿပီတဲ့
ဒါကလည္း လူ႔သမိုင္း မွတ္တမ္းေတြ အရ ပ႐ိုင္းမိတ္ေခတ္ ေက်ာက္ေခတ္ဆိုတာေတြနဲ႔ မကိုက္ညီပါ။
ကာကၠဳနက အစ္ကို ကို သက္ၿပီး ထြက္ေျပးတာ ေနာဒ ျပည္ေရာက္ၿပီးအိမ္ေထာင္က် ဇနီးနဲ႔ ဆက္ဆံၿပီး
ဧေနာက္ ေမြးတယ္ဆိုတာစဥ္းစာစရာပါဘည္း။ ဘိုင္ဘယ္ ေက်ာရိုး အရ လူ ေလးေယာက္ပဲရိွေသးတယ္။
အဲ့ဒီ မိန္းမက ဘည္ကလာသလဲ။
ဘည္သူလဲ ဘည္သူ႔ သားသမီးလဲ အာဒံမွာ သမီးလည္း ေမြးထားေတာ့အာဒံ ရဲ႕ သမီးလား ။ က်မ္းစာကလည္း
တိုက္႐ိုက္ေျပာထားတာ မရိွပါ။ ဒါကလည္း သံသယ ျဖစ္စရာပါတည္း။ လူသား မွန္သမ်ွ အာဒံ တို႔ လုပ္တဲ့အျပစ္
ေၾကာင့္ ေသရမွာ ေနာဧ က မေသ အရွင္လတ္လတ္ ဘုရားက ေခၚသြားတာလည္း မယုံဖို႔ အေၾကာင္းရင္း
ပါတည္း။ ေနာက္ၿပီး ဘုရားက ေနာင္တ ရတက္တယ္တဲ့ ဒါဟာလည္း လူမိုက္ အလုပ္ပါတည္း။
အလင္းကို ေတြ႕မွ အလင္းက ေကာင္းမွန္း သိတာဟာ ထာဝရဘုရားက ေတာ္ေတာ္ညံ့တာတည္း။ ႀကဳိမသိ
ထားႏုိင္ပါဘူး။ က်ိန္ဆဲတာေတြလည္း မ်ား ။ ေဒါးသ ကလည္း ႀကီး။ တစ္ခါတရံမွာ လူက ဘုရားကို ျပန္သတိ
ေပးရတယ္ (ထြ ၃၂း၁၂) မိန္းကေလး ရာသီ လာလဲ ယဇ္ပူေဇာ္ခိုင္းတယ္ ခေလးေမြးလည္း ယဇ္ပူေဇာ္ခိုင္းျပန္
တယ္။ လူသတ္ စစ္တိုက္ဖို႔ကိုလည္း အားေပးတယ္(တရား ၂၀း၁) (တရားသူႀကီး ၇း၉) လူသားအခ်င္းခ်င္း
လက္စားေခ်ခိုင္း တယ္ (ထြ ၂၁း၂၉)
လြတ္လပ္စြာ ကိုးကြယ္ခြင့္လည္း မေပးထားဘူး
(တရားေဟာ ၁၃း၆-၉)
(ဝတ္ ၂၆း၁၄-၃)
(တရားေဟာ ၁၂း၃)
(တရားေဟာ ၁၇း၂-၅)
(ထြ ၂၂း၂၀)
ေဂါ့ဒ္ေယ႐ွဳဟာ ဟီးဘရူး လူမ်ိဳးကို ဘက္လိုက္သည္။ သူ႔လူမ်ိးခ်င္း ေငြးတိုး မေခ်း ရတဲ့ အျခား လူေတြကိုေတာ့
အတိုးယူလို႔ ေခ်းလို႔ ရသည္(တရားေဟာ ၂၃း၁၉-၂၀)ကၽြန္ကို ဟီးဘရူး ထံက မဝယ္ခိုင္းဘူး အျခား လူမိ်ဳးဆီက
ဝယ္တဲ့။ သားသမီးေတြကိုလည္း ကၽြန္အျဖစ္ ပိုင္ဆိုင္နိုင္တယ္တဲ့ ေတာ္ေတာ္ ဘက္လိုက္သည္
(ဝတ္ ၂၅း၃၉-၄၆)
ေယ႐ွဳဘုရားသည္ အျပစ္ရိွသည္ဟု အယုံလြယ္ေသာဘုရားတဲ့ (တရားေဟာ ၄း၂၄) ေယ႐ွဳက သူ႔ကိုယ္သူ
ေလာင္ေသာ မီးတဲ့(တရားေဟာ ၄း၂၄) ေယ႐ွဳသည္ လူသား အားလုံးတြက္ ကယ္တင္ဖို႔လာတာမဟုတ္ပါ
(မႆ ၁၅း၂၄)
ကုသေယလ လူေတြကိုပဲ ကယ္တင္ျခင္း တရား သတင္းေကာင္းကိုေျပာဖို႔ ဘက္လိုက္ၿပီး အရင္ သြားခိုင္းတယ္။
သူ႔အမ်ိဳးကို အပိုခ်စ္တယ္(ဝတ္ ၁၀း၅-၇)
ေယ႐ွဳသည္ အရင္ေပၚခဲ့ေသာ တမန္ေတာ္မ်ားကို သူခိုး ဓားျပဟုေျပာသည္။(ေယာ ၁၀း၈)
ေယ႐ွဳသည္ ေမတၲာသမားလို႔ ေျပာပီး သူ႔တပည့္ေတြ ခရီးသြားေတာ့ထား(ဓား) ဝယ္ခိုင္းသည္။(လုကာ ၂၂း၃၆)
ေယ႐ွဳသည္ ေမတၱာသမားလည္းေျပာတယ္ ေဒါသလဲႀကီးတယ္(မႆ`၂၁း၁၂)(မာ ၁၁း၁၅)(ေယာ ၃း၁၄-၁၅)။
ေယ႐ွဳသည္ မိမိစိတ္ကို မထိမ္းတတ္ပါ။ ဝမ္းဗိုက္ဆာလို႔ သဖန္းသီးစားဖို႔ သြားတာ အသီး မရိွလို႔ စိတ္ဆိုးၿပီး
အပင္ကို အျပစ္ျမင္သည္။ သစ္ပင္ကို ေသေအာင္ လုပ္သည္။ အပင္မွာ အသီးမရိွတာ စိတိဆိုးစရာမွ မရိွတာ
သေဘာထား မျပည့္ဝတာပါ။
(မႆ ` ၂၁း၁၈-၁၉)ေယ႐ွဳ ေျပာခဲ့တဲ့ အသက္ထြက္ခါနီး စကားစည္ အမ်ိဳးမ်ိဴးျဖစ္ေနသည္။ ဘယ္စကားက
အရင္ေျပာလဲ ေနာက္ဆုံးစကားက ဘာလဲ(မာကု ၁၅း၃၄-၃၇)(မႆ ` ၂၇း၄၆-၅၀) (လုကာ ၂၃း၄၆)
(ေယာဟန္ ၁၉း၃၀)။
ေယ႐ွဳသည္ ေျမေပၚ သို႔ ၿငိမ္သက္ျခင္းကို ေစလႊတ္ဖို႔ လာတာမဟုတ္တဲ့ (မႆ `၁၀း၃၄-၃၆)ေယ႐ွဳအမ်ိဳးေတြ
ကို ေရးထားရာမွာလည္း က်မ္း နွစ္ က်မ္း မတူပါ။(လုကာ ၃း၂၃-၂၄)မွာ ေယ႐ွဳ အေဖ ေယာသပ္၊ ေယာသပ္ရဲ႕
အေဖက ဧလိ တဲ့။(မႆ ` ၁း၁၄-၁၆)မွာ ေယ႐ွဳ အေဖ ေယာသပ္တဲ့၊ ေယာသပ္ရဲ႕ အေဖက ယာကုတ္ တဲ့။
လုကာ ေျပာတာက Legal အရ တဲ့ ။ မႆ ေျပာတာက Biological အရ တဲ့၊ ဒါဆို ယာကုတ္ နဲ႔ ေယာသပ္ နဲ႔
ေယ႐ွဳနဲ႔ ေသြးသား မေတာ္စပ္တည္း Biological နည္းနဲ႔ ဘာလို႔ ေဆြမ်ိဳး အမ်ိဳး စပ္ျပလဲ။ ေယာသပ္နဲ႔ ေယရူ႕က
ဘာမွ မေတာစပ္ၾကတဲ့ သူစိမ္းေတြပဲ။ က်မ္းစာ ကိုက ဖတ္ရင္း ေက်နပ္စရာ မေကာင္း ျဖစ္လာပါေတာ့တယ္။
ေယ႐ွဳ နွစ္ျခင္း စခံခ်ိန္၌ သူ၏အသက္သည္ ၃၀ ခန္႔ဟု ေရးထား၏။(လုကာ ၃း၂၃) ဒါဟာ က်မ္းစာ၏ မေသခ်ာ
မူကို ထင္ေပၚေနတာတည္း။ ကယ္တင္ဖို႔ လာသည့္ လူတစ္ေယာက္ အသက္ကိုေတာင္ တိတိက်က် မွတ္တမ္း
မတင္နိင္မွေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ေအျဗဟံ ေမာေရွ အေၾကာင္းေတြကို ဘည္သူေတြက ဘည္လို လက္ဆင့္ကမ္း
သယ္ေဆာင္လာမွန္း မသိနိုင္တာ...
ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး ခ်ိဳ႕ယြန္းခ်က္မရိွ အားလုံး မွန္တယ္ ေျပာရမလဲ။ ဒါက က်မ္းစာကို သံသယ ျဖစ္စရာပါတည္း။
ေယ႐ွဳက မိဘ သားမယား ညီ အစ္ကို ေမာင္နွမ ကို ၎ ၊ မိမိ ၏ အသက္ကို ၎ မမုန္းလ်င္ ထိုသူသည္
သူ၏ တပည့္ မျဖစ္နိုင္ဘူးတဲ့ (လုကာ ၁၄း၂၆)
ေယ႐ွဳက ေမတၲာထားရမည္ဟု ေျပာပီး သူ႔ရန္သူကို သူ၏ အေရွ႕မွာ သက္ရန္ ေျပာသည္ (လုကာ ၁၄း၂၆)
ေယ႐ွဳက ငါ့ကို ယုံၾကည္ေသာ သူသည္ ထာဝရ အသက္ရမယ္တဲ့(ေယာဟန္ ၆း၄၇) တဖန္ ထာဝရ အသက္
ရရန္ ပညတ္ေတာ္ကို ေစာင့္ပါ ၊ ကိုယ့္ပစၥည္းေရာင္း၍ ဆင္းရဲသားမ်ားကို ေပးပါတဲ့(မႆ `၁၉း၁၆-၂၅)
က်မ္း နွစ္ေစာင္က မတူပါဘူး။
ေယ႐ွဳက ငါ့ကို မျမင္ဘဲ ယုံေသာသူသည္ မဂၤလာရိွၾကသည္တဲ့။(ေယာဟန္ ၂၀း၂၈) ဒါကလည္း သံသယ
ျဖစ္စရာပါ။ လူဆိုတာစဥ္းစားတက္တဲ့ အသိညာဏ္ ရိွသူပါ။ ယုံသင့္ရင္ ယုံမယ္ မယုံသင့္ရင္ မယုံဘူးေလ။
ဒါကို မျမင္ပဲ ယုံခိုင္းတာဟာ သဘာဝ မက်ပါဘူး။ စုံစမ္း စစ္ေဆးသင့္ရင္ စစ္ရမွာေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ ခရစ္ယာန္
ဘဝကို မေက်နပ္ပါ ။ လက္မခံ ေတာ့ပါ။ ကၽြန္မအတြက္ ခရစ္ယာန္ သမၼာက်မ္းစာ ဆိုတာႀကီးက ဘာမွကို
အသုံးမဝင္ေတာ့ပါ။ ခ်န္ခဲ့တာ အမ်ားႀကီး က်န္ေနေသးသည္။
ဗုဒၶ ကေတာ့ အားလံုးေသား လူေတြ ငါ့ဘာသာမွ မွန္တယ္လို႔ ေျပာေနၾကခ်ိန္မွာ မွန္၊ မမွန္ စုံစမ္း စစ္ေဆးခြင့္
ျပဳထားတယ္။(ေကသမုတၲိသုတ္)မဂၢင္ရွစ္ပါး တရားကို လက္ေတြ႕အသုံးခ် ခိုင္းတယ္။ သစၥာေလးပါး တရားသည္
လက္ေတြ႕ စမ္းသပ္နိုင္သည္။ သတိပဌာန္းတရား အားထုတ္ျခင္းျဖင့္ တကယ့္ အရိွတရားကို သိခြင့္ရသည္။
လူတြင္ ခနၶာငါးပါး ႐ုပ္နာမ္ နွစ္ပါးထက္ မပိုပါ။ ဝိပႆနာ႐ွဳျခင္းျဖင့္ ဝိပႆနာညာဏ္ျဖစ္ေသာ နာမရူပ
ပရိေစၦဒညာဏ္ ကို သိရိွ ရရိွၿပီးသူသည္ လူတြင္ ဝိညာဥ္ ရိွတယ္ဆိုတာကို လက္မခံေတာ့ပါ။ တကယ့္
အရိွတရား ရုပ္နာမ္ထက္ ဘာမွ အပိုမရိွပါ။ ပစၥယပရိဂၢဟ ညာဏ္ကို ရရင္ အေၾကာင္းအက်ိဳးကို ႁခြင္းခ်က္မရိွ
လက္ခံနိုင္ပါသည္။ ဥဒယဗၺယညာဏ္ ရိွလာေသာအခါ မည္သည့္အရာမွ တာရွည္မဟုတ္ဘဲ အခိုက္အတန္႔ပဲ
ဆိုတာကို လက္ခံ လာနိုင္တယ္။
ဥဒယဗၺယညာဏ္ ရိွလာေသာအခါ အျဖစ္နဲ႔ အပ်က္ကို သိလာတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တရားအားထုတ္လို႔ ၎အဆင့္
ေလာက္ထိ ဝိပႆနာညာဏ္ အသိ သိသြားၿပီဆို ဘယ္ထာဝရ ဘယ္ဘုရား မ ွဖန္ဆင္းတာ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာ
ႁခြင္းခ်က္မရိွ လက္ခံနိုင္လာတယ္။ အခုေျပာခဲ့ေသာ ဥဒယဗၺယညာဏ္ သည္ ဝိပႆနာညာဏ္ရဲ႕အစပိုင္းသာ
ရိွေသးေသာ္လည္း လူ႔ဘဝအတြက္ မ်ားစြာေထာက္ပ့ံ ေပးပါသည္။ သမၼာဒိဠိ အျမင္ရၿပီး ဘဝတြင္ေက်နပ္စရာ
အလြန္ပင္ ေကာင္းေလသည္။
ဒီလို တရားကို လက္ေတြ႕အသုံးခ်ရင္း ကၽြန္မသည္လည္း ဗုဒၶ စာေပေတြကိုလည္း တဖက္က ေလ့လာရင္း
တရားကိုစမ္းသပ္ အားထုတ္ျခင္းျဖင့္ ေနာက္ဆုံးေသာ ဗုဒၶ သာသနာ အရိပ္ေအာက္မွာ အၿပီးပိုင္ ဝင္ေရာက္
ခိုလႈံၿပီး ဗုဒၶဘာသာ ျဖစ္လာခဲ့တာပါ။ ကၽြန္မစိတ္ကို ယုံၾကည္မူ ေျပာင္းလဲလာေအာင္ ေထာက္ပ့ံေပးေသာ
စာအုပ္မ်ားက အလြန္မ်ားျပားပါသည္။ သိခ်င္သူမ်ားအတြက္ စာအုပ္ကို ပုံတင္ေပးပါမည္။
လိုခ်င္သူမ်ားအတြက္လည္း ေပးပါမည္။
သဲ စု စု ဇင္
source:thadin
(ဤေဆာင္းပါးႏွင့္အတူ မူရင္းပါရွိေသာပုံကုိ အသုံးျပဳထားေသာ္လည္း ဤပုံမွာ
မူရင္းေဆာင္းပါးရွင္၏ပုံ ဟုတ္ ၊ မဟုတ္ကုိေတာ့ အတည္မျပဳႏုိင္ပါေၾကာင္း..)
No comments:
Post a Comment